ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Idag

Publicerad 2013-03-22 08:34:57 i Allmänt,

Dagens program är ganska öppet ännu, eftersom jag väntar på att Fia ska ringa. Har lite funderat på att åka med Tobias in till stan när han far iväg till jobbet och kolla om det har kommit några nya saker till Karisma och sen gå till mamma och Fia och slöa där resten av eftermiddagen och kvällen. Måst bara få reda på vad Fia har planerat för eftermiddagen. Annars blir det slöar-dag hemma istället:P
 
Före det ska vi i alla fall hänga byket som borde vara klart nu och kämpa med träden nån timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela