ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

...

Publicerad 2013-03-09 08:51:42 i Allmänt,

Nu sitter mamma &co på planet till London. Var riktigt skönt att stiga upp tjugo före fyra inatt och åka iväg med dem, eftersom jag inte kunde sova pga. halsen och snuva. Och när jag kom hem var det så skönt att krypa tillbaka ner i sängen och sova 2½ timme till!
 
Nu är dagens andra morgonmål avklarat och jag ska åka iväg till Fia och byta bil. Sen blir det halspastillshopping, en sväng till Karisma och Rautia. Ska först höra av mig till famo och fafa och se om de behöver något hemköpt, då jag ändå ska ut och köra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela