ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Mysdag

Publicerad 2013-06-16 10:45:57 i Allmänt,

Idag tänker jag ta en riktig mysdag här hemma. Började med en lång, slö morgon och det enda som har hänt hittills är morgonmål och en kort promenad. Nu ser det ut att när som helst börja regna, så min plan är te och varm kakao för resten av dagen:P
Ska försöka få Tobias inkluderad i min plan, kanske spela något, om han inte fastnar i sin vinbok... Igår planerade han hur han ska få in minst 50 vinrankor på vår gård, så får se var detta slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela