ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Badrummet del 4

Publicerad 2013-01-15 14:13:59 i Renovering,

 
Idag ska Tobias sköta några ärenden på eftermiddagen, så jag tänker tvätta massa byke hela kvällen, så får vi lyfta bort tvättmaskinen någon gång under kvällen. Silikonfogarna längs golvet hoppas jag på att vi får satta ikväll, för imorgon skall jag måla golvet! Hoppas på att det klarar sig med två lager färg, i så fall är det färdigmålat på torsdagen och sen behöver det torka ungefär en vecka innan vi flyttar tillbaka tvättmaskinen och börjar duscha!
 
Blandning av gammalt och nytt. I båda kanterna av övre bilden skymtar delar som vi
inte ännu börjat arbeta med.
Krukan i fönstret är mina hyacinter som är på tillväxt. Till veckoslutet får de flytta upp till köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela