ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Loppis igen

Publicerad 2013-02-09 13:37:50 i Baby,

Lillasyster ringde imorse och funderade om jag ville komma med till Karisma i Lojo. Eftersom det ju alltid är roligt att kolla efter babykläder ville jag ju så klart med. Tobias kom också med och titta, så nu har båda fått bestämma vilka plagg som fick följa med hem.
 
För 5,20€ fick vi ett par byxor(stl60), 2st långärmade bodyn (stl56&60), långärmad tröja(stl62) och en pyjamas (stl62). Känner att vi börjar ha ganska mycket i storlek 62 nu, så blir att satsa mera på att hitta 56:or. Kläder i stl50 kommer jag nog inte köpa något av (om jag inte råkar hitta nån pyjamas på loppis), eftersom jag räknar med en baby modell större. Kommer några plagg i stl50 i moderskapsförpackningen, så skulle lill*n vara liten har vi i alla fall så vi klarar oss till närmaste klädbutik!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela