ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Ibland funderar jag

Publicerad 2013-02-24 05:09:47 i Allmänt,

Endera borde vi sätta en dörr med lås längst ner i vindstrappan, så att gäster inte förvirrar sig dig. Eller så borde jag placera ut överlevnadsförpackningar med kost, karta och kompass lite här och där i övre våningen.
Om man går upp är det nämligen risk att man inte hittar ner tillbaka. Speciellt det bakre rummet har en förmåga att förvandlas till ett kaos på bara några dagar.
Farlig att ha ett rum som egentligen inte behövs! Halva golvet är för det mesta täckt med tvättställningar (vi har tre stycken och skulle inte ha något emot att ha en till:P). Sen skall ju två stolar rymmas där, nån bykkorg och oftast finns där också någon låda med saker som inte har hittat någon bättre plats att ställa sig på...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela