ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Plocka-dag

Publicerad 2013-12-26 09:33:19 i Allmänt, Högtider,

Idag försöker vi plocka saker på plats här hemma. Vi kom hem med tre lådor fulla med presenter igår, som nu behöver få plats. Tvättmaskinen får också jobba lite, så att lillens nya kläder kan börja användas.
 
I eftermiddag ska vi till lillens farmor och där kommer vi också få träffa lillens farfar med fru och farbror med sambo. Hoppas lillen fortsätter vara på lika gott humör som han har varit de senaste dagarna, för alla famnar har dugit, han skrattar och pratar på, charmar och sitter nöjt med i bordet:)
 
Imorgon har vi ännu en ledig dag och då ska vi iväg och fixa "tillbehör" till min och Tobias julklapp (och tidig födelsedagspresent) av mamma. Vi fick nya telefoner (Galaxy och iPhone), så behöver små simkort och skyddsfodral till dem. Ska bli skönt att ha en telefon som inte ekar när man pratar i den! Och så kan jag ju nu (eller imorgon när jag har nytt simkort) logga in på bloggen från telefonen, jippiii!! Annat vi fick var choklad, några böcker, ett stort skärbräde som man samtidigt kan fixa spisen till ev avställningsyta med, vantar(mina), sockor(Tobias), pengar, presentkort till bad i Wellness (mitt), handskar (Tobias) och sten att samla på (min, bild kommer lite senare) och lite annat smått och gott. Tusen tackar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela