ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Nya tider

Publicerad 2013-12-28 07:14:39 i Allmänt,

Det är nya tider här hemma i frontmannahuset nu. Tänk att jag istället för att starta upp datorn nu bara behöver plocka fram telefonen för att skriva ihop ett inlägg hit till bloggen! Passar perfekt idag, då lillen och Tobias sover i vardagsrummet medan jag äter morgonmål.
 
Har nog på känn att det tar en tid innan jag har lärt mig alla funktioner på nya telefonen, finns ju liksom lite flera än på förra telefonen som "bara" var en vanlig telefon. Nu är det istället 1000 mer eller mindre spännande funktioner, vad sägs om appen som söker upp var jag är och beställer en taxi till den adressen, nödvändig? Njaaa. .. Däremot är jag överlycklig över att ha en ordentlig kalender i telefonen. Den var det första som jag började fylla med födelsedagar,  jobb och andra viktigheter:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela