ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Jobb, jobb, jobb

Publicerad 2013-12-14 06:38:55 i Allmänt,

Nu är det jobb fram till jul för min del. Har ännu kvar att köpa Tobias julklapp och fixa lite för att några andra ska bli klara. Och sen ska alla paket packas, men det får bli nästa veckosluts projekt.
 
Idag blir det blombutik på dagen och sen på vägen hem tror jag att jag ska åka via kontoret och jobba där några timmar. Imorgon vänder jag på steken och far till kontoret genast när vi vaknat och jobbar där till 10.30 och åker sen till butiken. Har lite saker som jag måste fixa innan måndagen, så därför blir det att jobba dubbelt. Onsdagen nästa vecka skulle vara min lediga dag att gosa med lillen och fixa klart inför julen, men så behövdes jag i blombutiken på tisdagen, så det blir att flytta kontorsarbetet till onsdagen istället...
 
Jag vet i alla fall en familj som har mycket ledigt tillsammans i januari! Då blir det bara kontorsarbetet för mig, om inte Gun vill ha en ledig dag. Nåja, i alla fall konner vi vara lediga tillsammans och åka iväg på ett några dagars besök till Borgå, kanske åka och simma och sen fixa lite här hemma sånt som bara blir att ligga just nu.
 
Gissar på att bloggen kommer att gå lite på sparlåga nu fram till jul, men ni vet att vi lever och mår bra. Bara tiden som kan bli något av en bristvara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela