ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Två piggeliner

Publicerad 2013-08-31 06:14:15 i Allmänt,

Jepp, så har jag och lillen tagit morgon, för vi är båda för pigga för att kunna sova något mer:)
 
Lillen somnade i min famn vid 18 igår och flyttade sedan över i vagnen. Där sov han till 21, så jag och Tobias fick se en film, äta varsin skål med glass i lugn och ro, jag fick lite massage och vi hade en jätteskön kväll. Var ju till och med vakna så pass länge att det blev mörkt ute, så vi kunde tända några ljus. När lillen sen vaknade tog vi hans kvällstvätt och så matning uppe i sängen. Vid 22 låg vi alla i våra sängar och sov gott:) Sen blev det en matning vid 02 och efter det sov vi till 06. Skönt!
 
Nu har lillen precis ätit sitt morgonmål och ligger här bredvid och busar och pratar med vår dracena. Tobias sover och kommer säkert göra det 1-2 timmar till, så vi ska försöka hålla oss lugna här nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela