ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

5år

Publicerad 2013-08-29 09:05:36 i Allmänt,

För exakt 5år sedan flyttade jag iväg till internatet i Esbo och från den dagen har jag och Tobias i princip bott ihop. Vi hade varsit rum (eftersom det fanns underåriga på internatet var det inte helt ok att bo ihop, men som tur så hade vi en snäll internatövervakare), men mitt rum, som var större, blev vårt gemensamma rum och Tobias rum var extra förvaring.
 
Tror internattiden var en passlig mellanlandning innan vi på våren flyttade till vår första lägenhet. Blev liksom en mera avslappnad stämning då vi var många som bodde i samma hus och jag och Tobias kunde sakta hitta ett liv som passade oss:) Kan tänka mig att det fanns de som tyckte att det var lite väl tidigt att börja bo tillsammans då vi bara varit ihop i två månader, men för oss kändes det rätt från början. Och ännu nu med 5års facit verkar det ju ha varit rätt val för oss!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela