ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Bad=mirakelmedicin

Publicerad 2013-04-08 06:54:17 i Allmänt,

Efter gårdagens besök hos Mia&co  tog vi en mellanlandning hos mommo. Där blev det bad för mig och ojj vad skönt det var! Genast efter satte snuvan igång 10ggr värre, men till natten hade den lugnat sig. Och ingen hosta och knappt någon värk under natten! Kunde knappt tro att det var sant när jag vaknade efter 6 och inte hade varit vaken en enda gång under natten! 7h sammanhängande sömn (nåja, nog har jag ju vaknat och vänt mig ibland, men det räknas faktist inte!:P), flera veckor sen det hände senast:P
 
Så, sen jag vaknade har jag funderat på någon fin, provisorisk lösning på att fixa ett bad här hemma åt mig för de närmaste månaderna. Tyvärr tror jag inte att boilern räcker till att fylla ett helt badkar. Så plan B får väl bli att boka in mig för något skönt bad i Wellness under våren, rosenbad låter ju exempelvis inte allt för illa:) Och så fortsätta våldgästa mommo nu och då. Sen får vi ta till diskussion om vi behöver ett badkar när vi börjar planera tillbyggnad!
 
I mina drömmar ser vårt badrum ut såhär.
Tänk att ligga där och läsa en tidning:)
 

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2013-04-10 05:31:53

Välkommen=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela