ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Vak-dags igen

Publicerad 2015-11-19 10:40:21 i

Idag börjar Tobias vaka och gör det fram till måndagen. En natt längre än vanligt. Under förmiddagen passade vi på att tanka lite frisk luft och ssmtidigt fick vi en silverpil flyttad och jorden förberedf för 3m häck, bara ungefär 25m kvar nu fram till infarten... Nåja, sakta men långsamt kommer vi väl vidare. Får vi redan hälften klart i vår är jag nöjd.
Nu står makaronilådan i ugnen och gottar sig, Tobias och barnen leker och jag har en kort vilostund. Är alltid lite extra intensivt då Tobias vakar, så det känns skönt att få en stund i lugn och ro.

Som vanligt då Tobias vakar har jag och barnen en massa planerat, så att det är lättareatt sova för Tobias. Idag ska vi iväg och titta hur det ser ut hos Fia. Senast jag såg huset var köket nymålat och vi drog första lagret grundfärg i vardagsrummet, nu är köket möblerat och vardagsrummet sin riktiga färg, så ska bli spännande att se hur där ser ut!
Imorgon blir det lek hos Linda&co på förmiddagen och på eftermiddagen ska vi umgås med Jenny. Under veckoslutet ska vi träffa mommo och gammelfamo och -fafa, åka iväg på lite party och sen är det plötsligt måndag och vakandet är över för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela