ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Gäspar igång lördagen

Publicerad 2015-11-21 07:33:57 i

Här startar jag denna gråa lördag i soffan. Gäspar så att käkarna knakar och det känns lockande att lägga sig ner och dra en filt över mig. Jag lyckades somna igår på kvällen, innan middagen, och den timmens sömn gjorde att jag låg vaken till allt för sent. 

Som tur har jag bra underhållning då jag sitter här i soffan. Lillen bygger en massa fint med Duplon och fröken plockar med det ena och det andra. Ibland (hmmm... var och varannan minut....) behöver jag agera skiljedomare, men däremellan är det så fint att se på dem då de leker.

När jag har gäspat klart och vi alla fått vettiga kläder på oss, så ska vi iväg på lite shopping. Sen blir det umgänge med mommo, innan vi kommer hem och bäcker Tobias igen. Men först lite mera gäspande och kanske jag i alla fall drar filten över benen en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela