ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Några timmar på tumis

Publicerad 2015-03-08 11:08:56 i Allmänt, Barnen,

Var är solen som var utlovad till idag? Istället är det grått och duggregnet kommer i sidled... Perfekt förmiddag att sova bort, så det gjorde jag. Efter morgonmålet blev jag sittande i soffan och höll på att somna, så gick upp och sov lite mer än en timme. Så skönt efter en natt som mest bestått av bök och amning.
 
Vi har i alla fall precis ätit lunch och nu ska vi dela på oss i några timmar.  Tobias tar lillen med på äventyr till slottsruinerna en kvart från oss och jag och fröken fortsätter amma och så ska vi också försöka komma ut på en liten promenad. Sen tar vi eftermiddagskaffe tillsammans med godsaker från gårdagens kalas(vi fick en fin doggy-bag med hem). Alla får göra något de tycker om och barnen får full uppmärksamhet av en av oss. Och sen får vi sitta tillsammans med något gott på vår assiett och lillen får berätta om sina äventyr. Så bra det kan bli en grå eftermiddag i mars. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela