ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Kalasa i dagarna tre

Publicerad 2015-06-29 08:24:18 i Allmänt,

Jo, så blev det. På torsdagen kalasade vi lite, på lördagen mycket och igår ännu lite till. Det var bra att Linda med familj kom igår, för då hade vi hjälp att äta upp alla rester. Och faten blev nästan tomma (med litd hjälp av mamma och Fia, som tog med lite kaffebröd till stugan). Skönt, så får vi kylskåpet tillbaka i användning för mat.
 
Nu börjar en ny vecka, 4dagar jobb för Tobias(uppdelade i två dagar jobb, två dagar ledigt och två dagar jobb till) sen börjar hans tre veckor långa ledighet! Ett rådgivningsbesök ska vi hinna med och på söndagen packar jag och fröken våra väskor, för en kryssning till Stockholm och lite shopping. Med Martina som sällskap vet vi att det kommer bli super! Men först ett dygn i stugan för mig och barnen. Kanske man vågar doppa foten i havet denna gång?
 
Förstås hade lillen en mumin-tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela