ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Vår kväll

Publicerad 2015-01-07 19:43:11 i Allmänt,

Blev en skön kväll med bad(lillen plaskade på med Tobias i över en halv timme och hade så roligt), god middag, snabbplockning hemma och sen upp i sängen för att läsa böcker med lillen.  Det tog en stund för honom att komma till ro och sova, men i väntan på John Blund fick jag och Tobias en massa pussar, så vi klagar inte det minsta:)
 
Nu sover far och son och jag ska läsa lite, innan också jag tar tidig kväll. Mätt och mjun i kroppen efter badet, så förhoppningsvis blir det en bra natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela