ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Sömntutor

Publicerad 2015-01-21 15:04:54 i Allmänt,

Oj vad vi har sovit! 
Vid 12 gick jag och lillen upp för att sova dagssömn.  Han blev lite busig när han såg pappa sin, men efter en halvtimme slocknade han och snabbt efter det gjorde jag det samma. Tack vare en värktablett sov jag sen gott i lite över 2timmar.  
Så vaknade jag, såg att vi sovit länge och sa åt Tobias att vi nog borde stiga upp. Vände mig på andra sidan för att lättare komma upp ur sängen och somnade om. Plötsligt hade det gått tre timmar!!
 
Nu har vi i alla fall stigit upp och äter lite. Vi missade lunchen när vi sov så länge, men eftersom vi om 1,5h ska sitta på restaurang för att äta middag får ett mellanmål räcka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela