ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Ett eget batteri

Publicerad 2015-01-14 07:02:25 i Allmänt,

Lillen har troligtvis fått feber (eftersom vi har sovit och han fortfarande sover har jag inte bråkat med någon febertermometer ännu) och har legat som ett batteri mellan mig och Tobias i natt. Så mycket sömn har det inte blivit, för han har varit orolig, men än så länge märker jag i alla fall inte av något konstigt med andningsvägarna. Håller tummar och tår för att han inte ska få krupp igen!
 
Egentligen var det meningen att vi skulle få hit en fröken på 8månader och hennes mamma idag för lite umgänge, men det blir nog att boka om till en annan dag. Istället blir det väl att ta det riktigt lugnt,  få i lillen mycket vätska och hoppas på att själv slippa febern. Och så ska jag börja dagen med ett bad hos mommo, så länge Tobias är hemma med lillen. Kommer bli extra skönt efter denna natt, för har inte riktigt kunnat slappna av med em bökig pojke bredvid mig. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela