ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Barnkalas

Publicerad 2015-04-05 17:42:44 i Allmänt,

Nu har jag och barnen varit på 4års kalas. Ätit gott och busat på (lillen) och umgåtts med trevliga människor. 
 
Det var ett riktigt barnkalas med 9barn mellan 2månader och 6,5år. Gissa hurdan ljudnivå det var! Och ännu mer spännande blir det i höst på kalasen, när de tre yngsta (vår fröken och två små födda i augusti) är mer rörliga. Gissar på att kakorna flyger åt alla håll då.
 
Nu har vi landat hemma, ätit korvsoppa och nu tar jag igen mig 5min på soffan. Det är roligt att kalasa men det tar nog också en hel del på krafterna att vara iväg med två små.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela