ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Trött pojke

Publicerad 2014-09-24 11:52:36 i Allmänt, Lillen 1år,

Idag har jag tydligen en riktigt sömnig pojke. Först sov han 11, 5h i natt och nu har han sovit 1,5h dagssömn. Vanligtvis sover han 1h på dagen nu, så när han hade sovit lite mera än det gick jag och sökte in honom. Han sov när vi kom in, trots att han då hade guppat upp för 8st trappsteg och när jag lyfte upp honom ur vagnen sträckte han på sig och somnade mot min axel.
 
 Blev lite nostalgisk över att ha en sovande pojke i famnen, så jag lade mig på soffan med honom på magen och där ligger vi fortfarande. Nu måst jag ändå få igång han, så han kommer i säng i rätt tid ikväll.  Gosigt är det i alla fall med en sovande pojke i famnen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela