ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Vit soffa + röd penna

Publicerad 2014-10-27 06:52:48 i Allmänt,

Det betyder att jag och lillen fick åka iväg och inhandla starkare tvättmedel vid 7 i morse. Nu gäller det bara att orka dra bort tyget från soffan och slänga igång en maskin (och hålla tummarna att vi har en riktigt vit soffa efter det). Tredje tvätten av samma tyg på en månad. Drömmen om en ny, mörkare soffa  allt starkare;)
 
Idag tänker jag och lillen ta en innedag, för ute är det regnigt och blåsigt. Vi ska påbörja storstädningen av övre våningen. Har påbörjat julstädningen tidigt i år, för att hinna och ork med allting. Har som mål att ha hela huset storstädat till 1a advent och efter det bara behöva hålla ordningen och städa så där vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela