ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Sömntutor

Publicerad 2014-10-23 06:48:39 i Allmänt,

Jag har två riktiga sjusovare till familjemedlemmar! Båda sover så gott, trots att stora mask i ner brummar på utanför fönstret och något av metall dras mot gruset. Själv har jag varit vaken i en timme, men ligger kvar i sängen. Tänkte ju att de två andra nog vaknar när de börjar jobba med asfalteringen vid 7, men inte...
Försöker i alla fall hitta på någon kul present åt en 1årig guddotter som redan har allting... Inte det lättaste precis. 
 
Igår hade jag min kusin här några timmar och hjälpa mig med ved och utemöbler.  Nu är alla möbler i förrådet och två rader ved inburet, så lite närmare redo för vintern. Nu är det "bara" att tömma växthuset och få in allt smått (krukor, spadar mm.), men det får vänta lite. Idag blir det lek- och pratbesök hos Linda:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela