ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Lugn baby

Publicerad 2014-10-28 18:38:16 i Liten böna,

För tillfället är nog denna baby bra mycket lugnare än vad storebror var. Så här långt i graviditeten med lillen hade jag ganska ömt på olika platser i magen på grund av alla sparkar. Denna gång funderar jag nästan dagligen om jag alls har känt av bönan under dagen. Ska bli intressant att se hur det fortsätter och framför allt att se hurdan baby det är, när lillebror/lillasyster är född.
 
En annan intressant sak är att jag inte har några känningar vad det blir. Med lillen var jag säker på pojke, men denna gång nada. Nåja, 12 veckor till beräknat nu, så senast om sisådär 14veckor vet vi ju:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela