ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Lite allt möjligt

Publicerad 2014-10-13 19:07:13 i Allmänt,

Blir inga flitigs uppdateringar här precis, men dagarna tickar iväg så snabbt.
 
Idag har lillen haft farmor på besök största delen av dagen och på sidan om det har Tobias byggt båtskjul och jag desinficerat wcn från golv till tak. Och bakat muffins.  Nu har lillen somnat och jag och Tobias ska ta en varsin kopp te och en skål popcorn med oss i soffan och ta det lugnt en stund innan vi också kryper ner i sängen.  Lillen har någonting (drömmar?) som är jobbiga på morgonnatten, så från 2-3 tiden tills vi vaknar gråter han till och ropar på mamma ofta. Ibland med bara några minuter emellan och ibland kan han vara lugn en halv timme, men blir i alla fall ingen mera sammanhängande sömn för någon av oss. Behöver kanske inte säga att vi är smått trötta under dagarna just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela