ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Blää

Publicerad 2014-10-31 14:19:50 i Allmänt,

Nej, idag är ingen toppendag. Jag har sovit oroligt hela natten och vaknat stup i kvarten och det smittar av sig på idag. Är trött och hängig och det gör att jag blir kliig, som gör mig ännu tröttare och irriterad. Sen att det värker både här och där i kroppen gör ju inte saken bättre.
Lillen känner förstås av att mamma inte är helt hundra och det smittar sen över till han. Allt ska göras på samma gång, speciellt allt som han vet att han inte får göra, som att klättra upp på köksbordet och hänga i ljuskronan, bråka med katterna när de äter och försöka dra ner saker. 
 
För att få en "nystart" på dagen passade jag på att ta en tupplur med lillen när han sov och kanske det känns det lite bättre nu. Eftermiddagens plan var att påbörja julklappsshoppingen, men tror vi skjuter på det till en dag då vi trivs bättre med dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela