ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Spa-kväll

Publicerad 2014-11-10 19:29:54 i Allmänt,

Tobias hat åkt iväg för att jobba natt och lillen sover, så bara tvättmaskinen har snurrat klart kommer jag ta en liten spa-kväll. Peeling och ansiktsmask för att pigga upp huden där och så ett rosendoftande fotbad(och ett stort glas mineralvatten, tydligen är det bönans favoritdryck just nu. Brukar ju inte tycka om mineralvatten utan smak normalt, nu tror jag inte det skulle vara något större problem att hälla i mig 1,5l på en kväll).
Sen tänker jag ta kväll och bädda ner mig i sängen. 160cm för mig själv, så nu ska jag njuta! Men först bygga upp ett säkerhetsstaket på Tobias sida av sängen, så att inte lillen faller i golvet om han kommer över till mig. Är en mycket livlig pojke på nätterna nämligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela