ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Sovande pojkar

Publicerad 2014-11-12 12:04:42 i Allmänt,

Tobias tar igen sömnen efter andra vaknatten och lillen tar sin skönhetslur ute i vagnen. Själv har jag slagit mig ner i soffan med en filt över axlarna och en kopp te inom räckhåll. Väntar på att dagens tredje och sista maskin tvätt ska bli klar och så försöker jag komma på mat för resten av veckan. Känner att vi bara äter det samma hela tiden och det gör matlagningen ganska tråkig... Måst försöka hitta inspiration till lite nya rätter igen.
 
Jag och lillen har hunnit vara på en förmiddagsvisit hos Linda, så lillen har fått leka med en 4månader yngre flicka och jag och Linda har fått umgås en stund. På vägen hem slocknade lillen i bilen, så det var bara för mig att lyfta över honom i vagnen och lämna han ute att sova. Sömn och dagens friska luft i ett:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela