ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Idag

Publicerad 2014-11-05 20:01:01 i Allmänt,

I natt var en vanlig natt för mig, vilket betyder att jag somnar lätt och sover 2-3h, vaknar och behöv på wc och efter det sover jag oroligt och vaknar ofta... I natt var det nästäppa, sjuka fogar och allmänt obekvämt som höll mig vaken. Vill sova på mage eller rygg, men ingendera går. Som tur har jag fått en ny, 140cms kompis som jag i alla fall kan klänga över och få bekvämt för en stund, nätter som denna.
 
Sån fin klmpis har jag.  Tror vi kommer bli riktigt goda vänner de närmaste månaderna:)
 
Dagen har i alla fall varit bra. Morgonmål med hela familjen och sen åkte jag och lillen iväg för att föra insamlingsskräp och leka lite i lekpark. 45minuter frisk luft och en stor sandlåda är nog en super-förmiddag. Efter det blev det lunch tillsammans innan Tobias skulle till jobbet och lillen sova. Jag slumrade också till en kvart och vaknade helt yr, men skönt var det med en liten powernap!
Under eftermiddagen har vi  hittat på massa fina lekar här hemma, ätit pannkaka, badat lillen och sen var det kväll och sovdags. För mig och bönan var det dags för kvällsmål. Bönan beställde frukt i mängder och knäckbröd till det, så nu sitter jag med en tallrik i famnen och ett avsnitt Friends att titta på. Om 45minuter har jag Tobias hemma och kan krypa ner i sängen, men tills dess är det jag, bönan och ett ton frukt!
 
1-2 kiwin skulle också passa bra in på fatet, tycker bönan, men det har vi inte hemma, så får bli en annan gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela