ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

En seg fredag

Publicerad 2014-11-14 13:46:13 i Allmänt,

Idag är jag seg, både i kropp och huvud. Blir inte mycket gjort, men det kanske inte gör något att det blir så ibland. På morgonen städade vi Tobias del av garderoben och kunde konstatera att det nog borde gå bra att få in alla fyras kläder där i januari,  bara vi får bort lakan och handdukar. Så lite fick vi ju gjort.
 
Tobias tar en studera-hemma-och-gosa-med-lillen-däremellan-dag, så han sitter nu vid köksbordet och jobbar. Lillen sover dagslur ännu en kvart och jag kokar ris för att fixa ris a la malta till mellanmål åt oss alla. Det behöver vi denna gråa fredag! 
Stora koppar med varmt att dricka, många lillen-kramar och ris a la malta en grå eftermiddag, då gör det nog ingenting om huvud och kropp inte riktigt vill vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela