ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Dricka te-dag

Publicerad 2014-11-20 07:01:54 i Allmänt,

Jepp, lillens bobbor hoppade helt tydligt över till mig. Natten har gått åt till att vända och vrida i sängen och försöka få min flunssa-värkande kropp i en någolunda bekväm ställning, snyta mig och lena halsen med halspastiller. Och läsa tre Kalle Anka pockets för att få tiden att gå. 
 
Så idag blir det så sakta tempo som möjligt här hemma. Får se vad lillen går med på, för han har haft en toppennatt och sovit utan att knappt märkas 20-6. Blir väl att jag bäddar mig på golvet under ett täcke och så får lillen ha mig som klätterställning eller något. Men först en tur till matbutiken, för annars blir jag och lillen utan både mjölk och middag och så ska jag söka min salva från apoteket som de skulle blanda klar tills idag. 9.30 ska Tobias iväg, så jag borde väl försöka ta mig upp från soffan och få annat än pyjamas på mig och lillen och sen komma iväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela