ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Bulla-paus

Publicerad 2014-11-03 12:43:02 i Allmänt,

Lillen sover dagssöm och jag och Tobias sitter med en varsin kopp varmt och lite bulla. För att bli lite extra uppvärmd har jag placerat mig bredvid brasan, som har brunnit halva förmiddagen.
 
Sen hoppas jag på att hinna fortsätta städa i köket en stund. Min julstädning är tillbaka där, så nu gäller det att få klart där i denna vecka. Annars tar vi dagen som den kommer. Tvättar lite, jag och lillen har storhandlat och så försöka hålla undan oredan. Tobias kämpar på med sina uppgifter och jag väntar på att 22november ska vara här, så att vi får ett någolunda normalt liv här i frontmannahuset igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela