ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Återuppleva bröllopet

Publicerad 2014-11-26 06:14:10 i Allmänt, Bröllop,

Igår fick vi en minnessticka med foton och film från bröllopet. När lillen hade somnat och jag och Tobias fått ihop några julklappar satte vi oss att titta på allting. Var så roligt att se filmen från själva vigsel, för när vi stod där gick nog en hel del förbi och vi minns inte allting. Och så var lillen så söt när han blev ledsen och kom i min famn. Först höll han sig fast i mig och låg riktigt stilla i famnen, men efter en stund märkte man att han kände sig trygg, så då började han titta sig omkring. Sen flyttade han in under bordet och då hörde man "Ritsch ratsch" i filmen från att han lekte med tarrorna på sina skor.
 
Är så glad att vi hade dubbla som fotade mycket och sen ännu en som filmade. Nu finns det bilder från olika vinklar och många bilder:) Nästa projekt blir att sätta mig att framkalla foton och få in i album här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela