ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

1november

Publicerad 2014-11-01 09:34:59 i Allmänt,

Så var november här och innan månaden är slut har vi firat både lillajul och första advent. Det betyder att jag snart får börja pynta och julbaka:)
Okej, några veckor dit ännu, men november i alla fall.
 
I natt har jag haft en bra mycket bättre natt, så nu känns livet roligt igen. Nästan en timme frisk luft på morgonen gjorde väl sitt också. Tobias böt till vinterringar på bilen och jag passade på att ta en snabb städning i den och plocka lite på gården. Nu sitter Tobias i övre våningen och jobbar med sina uppgifter, lillen tar en äta-banan-paus i sitt lekande och jag planerar att få ut mat åt småfåglarna. 
 
Vid ett åker Tobias iväg till jobbet igen (men nästa vecka har han tre lediga dagar och vi får fira farsdagen med ledigt!) och då ska jag och lillen packa med oss i bilen och åka till mommo och moster. En eftermiddag där och sen promenera hem förbi gravgården och titta på alla ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela