ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Dag med program

Publicerad 2014-05-13 07:20:05 i Allmänt,

De flesta dagarna har vi ganska långt utan planer, annat än att kanske städa lite och pyssla på ute på gården. Sen dyker det upp såna här dagar som idag, då det finns så mycket att göra att jag dubbelbokar och måst ändra i sista stund. 
 
Vi börjar med några timmar hemma och fixar det vanliga. Vid 11 ska vi iväg till mommo min på lite kaffe. Efter det kommer lillen och Tobias hem och lacka båten och jag åker vidare för att titta på brudklänningar.  Efter det ska jag ännu hjälpa en kompis att fördriva några timmar i väntan på att få träffa sin baby. Hon har beräknat till lördagen, så dagarna, timmarna, går långsamt nu. Kommer så bra ihåg den känslan, när jag bara väntade på att timmarna, dagarna, dygnen skulle flyga iväg. Som tur var jag ju inställd på att gå över 2veckor, så de långa dygnen började först efter beräknat datum. Men nu ska vi i alla fall få två av hennes långa timmar att gå snabbt över en varsin kopp te och en massa prat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela