ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Brudklänning - check!

Publicerad 2014-05-13 18:06:38 i Bröllop,

Äntligen kan jag kruxa av en stor punkt, eller egentligen två, från min bröllopslista. Jag trodde vi skulle få se några semifina klänningar och sen konstatera att vi måste åka in till huvudstaden för att hitta den rätta. Men så var inte fallet. Efter att ha provat två fina klänningar fick jag den tredje över huvudet och konstaterade att det var den jag ska ha. Så nu är den klar för lite justeringar, bland annat ska den få axelband och sys in lite i ryggen, och sen ska jag tillbaka och testa längden med rätt skor. 50euro under min budjet hamnade jag och då ingick en kortärmad bolero, så är super nöjd!
Nu ska jag kolla skor och se vad jag bestämmer mig för och sen är klädseln klar, gissa om det känns skönt!? 
 
Den andra punkten som är klar är att min assistent/personliga shoppinghjälp nu har gått med på att vara brudtärna. Så två viktiga punkter klara, hoppas de restiga punkterna avklaras lika lätt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela