ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Sista mars

Publicerad 2014-03-31 20:21:15 i Allmänt,

Tänk, imorgon är det april och i och med det vår enligt min kalender(nog för att det i princip varit vår sen slutet av februari, men nu blir det "på riktigt"). 
 
Idag har vi jobbat på att få Tobias frisk från sin flunssa; matat med te, färskpressad apelsinjuice, mera te och lite honung på det och lillen har bidragit med pussar och att få pappa att skratta, det om någonting är medicin! Nu hoppas vi på att en ordentlig natts sömn får honom att vakna pigg och kry imorgon.  Han sover på soffan för att inte störa mig och lillen med sitt snytande och hostande och för att lillen inte ska störa sen när han flyttar över till mig någon gång under natten.
 
Nu ska jag fundera på morgondagens program, lyssna på lillens nöjda suckar i sömnen och sen stänga ögonen och drömma om sol och varma stränder, eller något annat trevligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela