ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Första övernattningen

Publicerad 2014-03-15 09:21:13 i Allmänt, Lillen 6-12månader,

Jepp,  i natt ska lillen på sin första övernattning utan mig och Tobias. Ikväll efter middagen åker vi alla till mommo och moster och när lillen har det bra med dem åker jag och Tobias hem. 
 
Det här har varit bestämt i två veckor nu och hela tiden har jag tyckt att det är länge dit, men igår slog det både mig och Tobias att det ju är NU! Förhoppningsvis går det i alla fall bra och jag och Tobias får sova en hel natt. Första gången på 1år för min del (ska vi slå vad om att jag kommee vakna 10ggr i alla fall?). 
 
Innan vi tar vår (förhoppningsvis) 12 timmars natt är planen att göra huset lite säkrare för lillen. Två grindar ska upp, lådor och skåp ska få spärrar. Sen blir det kvällsmål i soffan framför en serie/film, mycket spännande planer för vår barnfria kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela