ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

På väg bort

Publicerad 2014-06-14 08:27:20 i Allmänt,

Just nu väntar jag och lillen på att mommo ska komma och söka oss och så åker vi iväg till stugan. Tobias hjälper sin mamma flytta, så istället för att sitta hemma på tu man hand ska vi umgås med mommo, moster och hundarna. 
 
Men nu ska vi packa det sista, stänga fönstren i övre våningen och dra på oss ytterkläder, så är vi klara att åka iväg genast när mommo och hundarna är här:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela