ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

1års kalas

Publicerad 2014-06-29 07:13:39 i Allmänt,

Igår hade vi då lillens 1års kalas här hemma. Vi hade otrolig tur med vädret och kunde vara ute. Perfekt då vi blev över 30 personer + en 9 veckors valp.
 
Först var lillen lite skeptisk och allvarlig, men efter en stund och en rejäl bit plättårta med bär och grädde blev han sitt normala jag. Det blev full fart med gåvagnen, gunga, leka i sin nya sandlåda och titta på de andra barnen som sprang runt.
 
Början på allt fint han fick
 
En hel, matchande dress från Polarn och Pyret hopplockad av mommo, gammelmommo och gammelfamo
Jättefin rock till tidiga hösten
 
Mysdräkt/pyjamas och pyjamas
 
Kortärmade skjortor
 
T-skjortor
 
Tunn långärmad
 
Shorts och tunna byxor
 
Strumpbyxor och hatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela