ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Piggelin

Publicerad 2014-07-01 05:34:58 i Allmänt, Lillen 1år,

Allt jag läst och hört om småbarn som får sprutor är att de blir trötta och hängiga, men inte vår lille pojk. Istället tog han extra tidig väckning idag och vaknade som en solstråle kvart före 6... Skönt i alla fall att han igen en gång verkar ha klarat sprutorna utan feber eller ont!
 
Idag tror jag vi ska hitta på något program utanför huset, frågan är bara vad? Besöka någon, ta en promenad till stan och kolla lite i butiker,  läsa i biblioteket eller ifall det inte regnar leka i någon lekpark? Tror det blir att väcka hjärnan med morgonmål och sen ta en diskussion med lillen om vad han vill göra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela