ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Närmar sig

Publicerad 2014-07-28 08:26:04 i Allmänt, Bröllop,

Börjar känna i hela kroppen att bröllopet närmar sig. Om några dagar har vi sista dagen att meddela om gästerna kommer, så efter det kan vi fixa placeringarna och alla placeringskort, meddela cateringen om antal och allergier och på så sätt komma lite vidare igen. Just nu står allting lite stilla, så försöker gå igenom allt smått som kan förberedas redan nu.
 
Mot slutet av veckan ska jag med Martina och testa klänningen igen och samtidigt söka hem ringarna.  Det har dragit lite ut på tiden med klänningen,  men det gör ju egentligen ingenting, betyder bara att det är kortare tid som den behöver hänga hemma hos mamma. 
 
Bästa sättet jag märker att jag tycker allting står stilla på bröllopsfronten på är att jag igen har haft jobbiga drömmar om den dagen. Och igen var det mina skor som var största problemet! Nu skylle jag ha tre par skor, ett par till kyrkan, ett till festen och ett i reserv och alla skulle ha samma, gröna, nyans. Var totalt omöjligt och när jag äntligen hittat det sista paret var de två andra försvunna... Börjar snart tro att jag behöver sätta någon typ av sökare på skorna,  så att de  inte på riktigt är försvunna till bröllopet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela