ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Nu går jag i ide!

Publicerad 2014-01-14 08:57:25 i Allmänt,

-15grader visar termometern på idag, så idag blir det ingen promenad! Annars ha vi varit ut på minst en timmes promenad dagligen i en vecka nu och lillen sover nog så gott i friska luften. Hoppas på att prognosen håller och det är -8grader imorgon, så att vi kommer ut igen.
 
För tillfället har jag bäddat ner mig under en filt i soffan, lillen sover sitt morgonpass i vagnen bredvid mig och My ligger på soffans ryggstöd och tittar ut. Inte heller katterna uppskattar detta väder, de väntar på vår och sommar som sin matte:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela