ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Livet när det är som bäst

Publicerad 2014-01-24 12:12:22 i Allmänt,

Att ligga i soffan med en sovande pojke på sig, det är nog det finaste i mitt liv just nu!  
 
Över huvudtaget måste jag säga att livet är super.  Idag är jag där jag vill och dit jag drömde om att komma redan som 16 åring; man (nåja, inte på papper, men snart får jag kalla honom det på riktigt), världens finaste lille pojk, hus, kattor, släkt och vänner att umgås med. Nu återstår "bara" att komma på vad jag vill göra i arbetslivet,  men det tar jag ingen stress över. 
 
Nu tänker jag återgå till att titt på lillens små händer, söta öron och gosiga kinder, lyssna på hans lugna andetag och känna hans varma gosiga kropp mot mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela