ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Här kalasas det

Publicerad 2014-02-16 08:08:35 i Allmänt, Lillen 6-12månader,

Det här veckoslutet går i kalasens tecken. Igår var vi iväg och firade 2 av Tobias kusiner och idag är det min mommo som ska firas. Igår gick det jättebra med lillen, han flyttade nöjt runt i olika famnar. Hoppas vi har en lika glad pojke i eftermiddag. 
 
Idag har vi haft sovmorgon. 5.30 ville lillen ha sin flaska och efter det var han pigg och vaken i nedre våningen med pappa, medan jag sov vidare. Lite efter 7 tyckte han det var dags att sova igen och så sov vi alla i lite på en timme och sen var det min tur att stiga upp med honom och Tobias sover vidare.  Nu har jag och lillen (jepp, allting görs med teamwork nu, han är med överallt) tänt i brasan och håller på att koka ägg till morgonmål. Får se om vi äter på tu man hand, eller om Tobias snart söker sig neråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela