ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Storm

Publicerad 2014-12-10 13:20:20 i Allmänt,

Oj vad det blåser ute!
Det låter som om taket ska flyga av och det märks att övre våningen har gamla, inte helt täta fönster(och att vi inte har fixat årets vinterisolering ännu). 
 
Lillen sover sin dagssömn och Tobias har åkt iväg till jobbet. Själv har jag te-paus i soffan och försöker få fart på brasan, innan det är dags att väcka pojken igen. Blir ingen lång dagssömn, för han somnade för sent, vilket betyder att vi troligtvis kommer ha en halvkämpig eftermiddag. Alltså lika bra att ta det lugnt nu, så att det finns mycket energi att busa med honom när han har vaknat:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela