ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Rådgivningsbesök v37+0

Publicerad 2014-12-30 10:09:16 i Allmänt, Liten böna,

Idag var det dags för ännu ett besök på rådgivningen.  Tre veckor kvar till beräknat, så nu räknas det som en normallång graviditet om babyn skulle bestämma sig för att komma.
Allting var bra med mig och bönan. Sf-måttet var det samma som då läkaren mätte för lite mindre än 2veckor sedan, men det är helt vanligt att olika personer mäter lite olika, så är inget konstigt med det. Och från att senast ha varit uppe vid högsta delen av normalkurvan är jag nu magen nu tillbaka på precis över medellinjen, så det låter ju rätt:)
 
Fick med mig hem några papper att fylla i till förlossningen och sagt att ta med dem till rådgivningen "om jag ännu hinner dit"(ny tid 13.1). Vad då "hinner dit"? Jag har ju planer på att besöka rådgivningen i sisådär 5veckor ännu;) Sen förlossning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela