ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Lugn morgon

Publicerad 2014-12-17 11:49:15 i Allmänt,

Hittills idag har vi haft familjedag i lugn och ro. Morgonmål, lek och prat i vardagsrummet i två timmar och sen har vi fixat två satser julgodis och en stor makaronilåda. Sådan start på dagenr skön, då det inte finns måsten. Speciellt skön när min nattsömn börjar bli under all kritik, men det går väl snart över.
 
Lillen blev jättetrött vid lunchen och somnade vid bordet, stackaren. Inte helt lätt att vara liten alla gånger. Tur så hann han äta en ordentlig portion innan han slocknade, så han kan lugnt sova 1,5h nu. Tobias ska snart iväg på kvällstur och jag ska inte göra så mycket alls, innan det är dags att väcka pojken igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela