ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Semester

Publicerad 2014-08-09 11:16:12 i Allmänt,

Efter en vecka med mycket program är det nu bara lite på en timme tills Tobias slutar och vi åker iväg till stugan.  Några dagar utan program, för att sen ta slutspurten inför bröllopet.
 
Från onsdagen framåt börjar det finnas program i princip varje dag. Träffa präst och catering, några besök på skönhetssalong och till frissan för min del, söka hem klänningen, göra sista placeringskorten (och planera om sittplatserna, eftersom det inte fungerar som vi först tänkt), köpa hem all dricka, bestämma musik till kyrkan och festen och så den där lilla punkten med att lära oss dansa...
 
Men innan det blir det tre dagar i stugan. Äta gott, ta det lugnt, leka med lillen, ro ut en sväng med båten, simma och på kvällarna spela kort. Först måst det sista packas, grönsakerna vattnas och all god mat inhandlas, men innan kvällen är här är vi i stugan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela