ifrontmannahuset.blogg.se

Smått och gott hemifrån oss:)

Några bilder från helgen

Publicerad 2013-09-22 15:48:38 i Allmänt,

 
Igår fick vi en flaska skumvin att njuta av till lillens ära. Kan konstatera att ingen alkoholhaltig dryck (rosévin, rödvin, skumvin, öl) som jag smakat på har varit gott. Ett år utan alkohol och allting smakar bara sprit...
Gäller att njuta av våra rosor nu, för i veckan är det utlovat minusgrader.
Leo fick en jättemysig yllefilt av mina arbetsgivare (och jag en flaska alkoholfritt att fira med:) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saga

Maj 2012 flyttade vi in i vårt egna frontmannahus! "Vi" består av mig, min sambo Tobias och våra två katter Maja och My. Här i bloggen kommer jag att skriva om allt möjligt som vi hittar på hemma hos oss och på vår gård. Blir renovering, pyssle, inredning, matlaging & bakning, odling och trädgårdsplanering, allt i en salig röra:) I juni-13 kommer vi bli en till i familjen, så en hel del baby-prat blir det också. Enjoy!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela